sobota, 1 września 2012

Ubierz się jak HONEY !

Witajcie kochani : )! Jak wam mijają ostatnie dnie wolności? 
Ja staram się wypoczywać i relaksować przed szkołą. Czeka mnie teraz III gim,
test gimnazjalny, który muszę zaliczyć perfekcyjnie. To będzie poziom hard. No dobra, ale teraz koniec
gadania o mnie. Przygotowałam dla was dzisiaj coś nowego, a mianowicie pokażę wam jak tanio i szybko możecie ustylizować swoje modelki na wzór gwiazd! Dzisiaj przedstawię wam dwie stylizacje Honey,(Honoraty Skarbek) i moje propozycje ubioru : 
-->
Mojej modelce zmieniłam buty, oraz dodałam naramienniki (na zdj. słabo je widać). Stanik w moim 
wydaniu jest bez ćwieków, ale niestety nie mogłam znaleźć innego :) 
Koszula moro - †Cross 40m$
Stanik - †Cross 40m$
Szorty - ▲Beetlebum 0m$
Lita Spike Shoes (buty) - Teraqiun 0m$
Bransolety - OB (Oficjalny Butik FS) (Nie pamiętam ceny ale raczej coś koło 300m$)
Naramienniki - OB (Oficjalny Butik FS) 400m$
Makijaż - OB (Oficjalny Butik FS) 3G
Całkowity koszt (bez bransolet) - 480 m$ i 3G

-->

Moja modelka ma troszkę inną tunikę, ale zamysł jest ten sam.Pasek i buty też troszkę się
różnią od oryginału ale całość całkiem nieźle się prezentuje. Torebeczka i pierścionek były moim 
indywidualnym pomysłem. 
Tunika - OB (Oficjalny Butik FS) 1950 m$
Torebeczka - OB (Oficjalny Butik FS) 700m$
Buty - ▲Beetlebum 0m$
Bransolety - ▲Beetlebum 0m$
Pasek - ▲Beetlebum 0m$
Biały top (jest pod tuniką) - ▲Beetlebum 0m$
Białe majtki (to część stroju kąpielowego :D ) - OB (Oficjalny Butik FS) 1000m$
Pierścionek - OB (Oficjalny Butik FS) 3G
Całkowity koszt - 3650 m$ i 3G

*Ciuszki z OB (Oficjalnego Butiku FS) pochodzą z różnych kolekcji.!!!

A teraz pozwolę sobie skomentować nowe fryzury dodane do Studia Urody.Pierwsza część to fryzury 
najnowsze, których rekolory znajdują sie we wszystkich podkategoriach : 

Od lewej : Pierwsze dwie fryzury (te same) są masakryczne. Grzywka ''na żyda'' raczej nie przypadła mi do gustu, ale kto co lubi. Trzecia fryzura bardzo mi się podoba. Ładna, dość prosta, idealnie sprawdzi się
w stylizacji eleganckiej jak i w młodzieżowej, ale chyba już taką widziałam w studiu urody... 
Kolejne dwie bardzo mi się podobają. Koczek na bok i delikatny warkoczyk z przodu głowy jest dość
ciekawym pomysłem, niestety na mojej modelce ta fryzura wygląda jak ulizany tyłek bobra. Troszkę gęstości by się przydało: P Ostatnia fryzura jest według mnie sztucznym szajsem. Loczki - owszem, oryginalne, ale nie w takim wydaniu! Kolejna partia fryzur, trochę starszych :

Ombre, ombre , ombre! Najnowszy hit modowy zawitał również na FS ! : ) Niestety większość z tych fryzur
ma przedziałek na bok co jest dość niewygodnym rozwiązaniem zważając na ostatnie problemy ze stroną. Jak już pewnie zauważyliście od jakiegoś czasu oczy i makijaż wystają za włosy i nie widać żeby sytuacja się
w jakikolwiek sposób poprawiała. Pierwsza fryzura ma trochę za bardzo rudy odcień przy końcu włosów, troszkę mnie to odstrasza. Jestem pedantką, dlatego wole mieć wszystko perfekcyjnie. Druga , trzecia i czwarta fryzura jest śliczna, nie mam do niej zastrzeżeń. Czwarta fryzura ma dla mnie zbyt jasne wykończenie. Kolejne trzy jak już mówiłam, raczej przy ostatnich awariach FS'owych się nie sprawdzą.: )

To koniec na dzisiaj droczy czytelnicy. Jeszcze mam dla was maluteńką prośbę. Jeśli podoba wam się
nasz blog, lubisz czytać nasze notki pomóż nam się wybić i roześlij link z adresem bloga swoim najbliższym znajomym na FS.To dla nas wiele znaczy, a dla ciebie to tylko parę wiadomości. Jeśli nie chce ci się, bądź jesteś zajęty dodaj nas do obserwowanych blogów. To nic nie kosztuje i zajmie Tobie tylko 2 sekundki :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz