sobota, 22 września 2012

Nabór

Ogłaszam nabór na redaktorów.Zgłaszać się można pod tym postem aż do dnia 31.09.2012r.Niestety trzeba spełniać te oto warunki:

                                                  -Mieć powyżej 50 dni na FS

                                                 - Mieć dużą wiedzę  o grze

                                                  - Mieć czas

Nie ma ich zbyt wiele ale są:)Na początek przyjmiemy kilku redaktorów na okres próbny a potem zobaczymy:)

                                                                                                                         Whitowa

Miss

Na początku chciałam was przeprosić że tak długo nie pisałam ale po prostu nie miałam czasu.A więc 11 dni temu rozpoczęło się głosowanie na Miss.Jest to 21 edycja konkursu.Dnia 19.09 ogłoszono oficjalnie wyniki.



Miss została graczka-bree12

 

Pierwszą wicemiss została graczka-paty14035


Drugą wicemiss została graczka-sunnydays
 

                                                   Która najbardziej wam się podoba??
                                                                                                                                       Whitowa
                                          


czwartek, 13 września 2012

Żegnajcie!

Niestety mam dla was przykrą wiadomość. Ponieważ nie zdawałam sobie sprawy, że trzecia gimnazjum aż tak pochłonie mój czas muszę się z wami pożegnać. Gdy wracam do domu ledwo mam czas wejść na pare stron i idę spać bo jestem padnięta. Żałuję, że nie mogę z wami zostać dłużej, a Whitową, że nie poinformowałam jej o odejściu wcześniej, ale brak mi było czasu. Może kiedyś wrócę tutaj, może nie. W każdym razie miło się dla was pisało notki :) Żegnajcie !:*

Kredka.

Ocena Stylizacj

Dzisiaj ocenię 2 stylizację.A właściwie z pojedynków.



        

Stylizacja po lewej-Kolorem przewodniczącym jest szarość i czerń.Jak dla mnie jest zbyt przytłaczająco.Do bluzki i spodni nie mam nic.Za to buty mi tu kompletnie nie pasują.Torebka też może być ale ja bym wogóle ją zlikwidowała.Bardzo podkreślone oczy wychodzą na fryzurę co nie daje zbyt dobrego efektu.Za całą stylizację daję 4,5/10 punktów.


Stylizacja po prawej-Jest bosko!Widać że wszystko było dokładnie zaplanowane.Żółta  spódnica bardzo dobrze komponuje się z żółtymi koturnami.Za to niebieskie rozpoczęcie i zakończenie w niej wszystko dopełnia.Graczka bardzo dobrze zrobiła dawając białą bluzkę a nie np.niebieską czy żółtą.Bransoletka świetnie pasuje do stroju a do fryzury nic nie mam.Za całą stylizację daję 10/10 punktów.

                              Tak więc Hitem jest stylizacja po prawej za to Kitem stylizacja po lewej.




środa, 12 września 2012

Butik "Vo Anne"

Jest to jeden z moich ulubionych butików.Prowadzi go graczka valthinaanea ubrania są świetnie dopracowane.Jak na razie jest w nim 3 kolekcje a tu mamy logo jednej z niej:
                                                                                                                          



      

A tu jedna stylizacja z butiku:

 
 
 
Co sądzicie o butiku?? 
 
                                                                      Whitowa

 








Odchodzę :(

Ostatnio nie mam czasu dodawać postów i prowadzę jeszcze drugiego bloga i niestety muszę odejść. Żegnajcie ;C

Wywiad z parfois



Whitowa:Czy mogę przeprowadzić z Tobą wywiad o Twojej grze??

parfois:Jasne, nie ma problemu .

Whitowa-Jak zaczęła się Twoja przygoda z grą?

parfois-Banalnie - zobaczyłam jak moja siostra ubiera swoją modelkę. Interesuję się modą, a ciuchy które zobaczyłam wydały się całkiem fajne. Przejrzałam jej konto, spodobało mi się i chwilę później razem zakładałyśmy już moje własne.

Whitowa- Jak myślisz.Czy dobrze zrobiłaś wybierając modelkę a nie projektatkę??

parfois-Co do tego nie mam żadnych wątpliwości. Chciałam ubierać siebie, nie innych. Nie wahałam się ani minutę. 

Whitowa- Poprawiłaś byś  coś w grafice lub grze?

parfois-Na pewno chciałabym aby kontakt z administracją był sprawniejszy - mój mail sprzed miesiąca do dziś nie doczekał się odpowiedzi. Poza tym nie widzę w grze żadnych rażących błędów czy utrudnień. 

Whitowa-Czy brałaś kiedyś udział w konkursie Miss??

parfois- Biorę udział w tym aktualnym.

Whitowa-A właśnie.Co sądzisz o nowej kolekcji w OB??

parfois-Uważam, że to jak do tej pory najlepsza kolekcja. Idealnie trafia w mój gust. Co prawda jest kilka rzeczy które nie wywyołują mojego zachwytu, ale generalnie większość jest jak najbardziej na tak. No i wreszcie jest dużo make-up'ów.

Whitowa-To już ostatnie pytanie.Czy byś coś zmieniła/dodała  w grze??Jakieś dodatki czy coś innego??

parfois- Hm. Nie zastanawiałam się nad tym nigdy więc nic odkrywczego nie napiszę. Może fajna byłaby możliwość zmieniania pozy modelek. Chciałabym też żeby pojawiło się więcej makijaży, fryzur, kształtów oczu i ust, ale dobrze byłoby tez poprawić niektóre z tych co już są bo niektóre z nich są po prostu żałosne. Jeżeli chodzi o dodatki o których wspomniałaś to nic nie przychodzi mi chwilowo na myśl, ale jeżeli byłoby to coś fajnego to jestem jak najbardziej za ;)

Whitowa-Dziękuje Ci za wywiad.


Myślę ze wywiad się podoba:)