sobota, 8 września 2012

Ubierz się jak DODA i SHAKIRA !

Hej kochani !:* Jak wam minął pierwszy tydzień szkoły?:> 
U mnie było całkiem spoko ze względu na to że jeszcze mamy luz : D
Teraz jest weekend i chilloutujemy. Przygotowałam dla was dzisiaj całkiem długą i myślę, że dosyć ciekawą notkę. Tradycyjnie - ubierz się jak gwiazda i przedstawienie jakiś dodatków :D No, a więc hope you like it ^^ :
DODA :
-->
Bandamka na włosy - ▲Beetlebum 2m$
Koszulka - ▲Beetlebum 0m$
Spodnie -▲Beetlebum 0m$ (chyba) 
Lita Shoes (buty) - ▲Beetlebum 0m$
Stanik - †Cross 40m$
Bransolety - OB (Oficjalny Butik FS) 400m$ ( kolekcja City Spirit)
Naszyjnik - no name. 
Makijaż - OB (Oficjalny Butik FS) 3G (kolekcja Lookbook me up!)
Całkowity koszt - 442 m$ i 3G

SHAKIRA : 
-->

Suknia - My shop ;) 150m$
Torebeczka - ▲Beetlebum 5m$
Buty - ▲Beetlebum 0m$
Makijaż - OB (Oficjalny Butik FS) 3G (kolekcja Lookbook me up!)
Całkowity koszt - 200m$ i 3G

Wspaniale się trafiło, że akurat IDENTYCZNĄ sukienkę można znaleźć w butiku 'My shop:)'
, no nie?:D
Teraz mam dla was troszkę mojej szafy. Sporo szortów i jeszcze więcej Lita Shoes: )
Buty na białym tle są z OB, na czerwono napisałam z jakiej kolekcji pochodzą :) Zacznijmy od szortów.
Myślę, że na pewno każda z was ma przynajmniej jedną parę. Są bardzo praktyczne i pasują do większości topów i T-shirów. W mojej szafie zajmują one dużo miejsca. Oto one :




Każda para jest inna, ma inny wzór i inny kolor. Jeśli nie chcesz aby twoje stylizacje były nudne i 
mdłe warto zaopatrzyć się w takie spodenki.! 
Teraz pokażę wam moją miłość, czyli Lity ♥. Buty również 
w odmiennych wersjach kolorystycznych i fasonowych. Moszna je kupić praktycznie w każdym butiku po bardzo niskich cenach. Polecam wam również Lity z OB. W większości kolekcji możecie je znaleźć z różnymi wzorami i zdobieniami których nie znajdziecie w normalnych butikach. Dla każdego można coś niebanalnego wyszukać. :) :






Śliczne prawda?^^ Jak widać ceny są bardzo niskie i raczej każdą z was stać na takie buty zatem zapraszam
na shopping! :D
Teraz już kończę, zmęczyłam się :D Do zobaczenia za jakiś czas! Postaram się przygotować dla was coś 
ciekawego i oczywiście stylizacje gwiazd!!! Nie zapomnijcie jeszcze o wspomaganiu naszego bloga. 
Jeśli chce ci się poświęcić trochę czasu zareklamuj nas swoim znajomym, natomiast jeśli nie masz takich chęci kliknij symbolicznie kliknij ''Obserwuj bloga'' i zaglądaj do nas, gdy tylko pojawi się u nas nowa notka.

2 komentarze:

  1. Napiszesz posta jak się ubrać jak Amy Winehouse??

    Byłabym wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez problemu :) W następnej mojej notce pokażę Amy ^^

    OdpowiedzUsuń