poniedziałek, 3 września 2012

Ubierz się jak RIHANNA !

Siemka kochani :* Jak tam minął wam pierwszy dzień w szkole?:D
Szkoła jak szkoła, wiadomo że nauka i testy ale ja już zatęskniłam! ^^
Trzeba się przestawić na szkolny tryb życia, wstawanie raniutko, zakuwanie  i chillout tylko w weekendy :D 
Czuję, że to będzie ciężki rok ;c Może nie będę was teraz zanudzała tymi dobijającymi gadkami o 
rozpoczęciu się roku szkolnego....Przejdźmy do rzeczy! Przygotowałam dla was dzisiaj kolejne stylizacje
w stylu gwiazd! Tym razem za wzór obrałam RIHANNĘ. Uwielbiam ją od kiedy tylko pamiętam ^^ 
Oto moje propozycje: 


 -->

Jeansowy gorsecik(jest pod bluzką) - OB (Oficjalny Butik FS)  5G
Naszyjnik - OB (Oficjalny Butik FS) 350m$
Jeansowa koszula - ▲Beetlebum 0m$
Jeansy- Playboy 20m$
Buty - ▲Beetlebum 20m$
Torebeczka - ▲Beetlebum 5m$
Całkowity koszt - 395m$ i 5G

 -->

Okulary - Apple ® 0m$
Czarny Stanik - ▲Beetlebum 0m$
Asymetryczna spódnica - ▲Beetlebum 0m$
Torebeczka - OB (Oficjalny Butik FS) 700m$
Trampki - OB (Oficjalny Butik FS) 1000m$
Bransoletki - ▲Beetlebum 0m$
Całkowity koszt - 1700m$

I jak się podobają stylizacje?:> Haha uwielbiam komponować takie stroje na wzór gwiazd! :D 
Jara mnie to niesamowicie, gdy nie mogę znaleźć naszyjniczka, który by pasował więc buszuję po wszystkich butikach na FS aż w końcu znajdę ten odpowiedni @_@ 
Teraz mam dla was coś z troszkę innej beczki:D Przedstawię wam spódnice które ostatnio zagościły w większości butików na Fashionstyle. Są to mianowicie przeróżne spódnice do kostek, jak również troszkę krótsze z wydłużonym tyłem. W butikach z pierwszych stron możecie je znaleźć w bardzo atrakcyjnych cenach. Dla troszkę bardziej ''zamożnych'' pań jest dużo opcji takich spódnic w OB. Szczególnie przypadła mi do gustu ta w kwiaty :) :




Dobrze, to już koniec na dzisiaj. W mojej następnej notce przedstawię stylizacje na wzór DODY. 
Sądzę,że możecie się jej spodziewać nie wcześniej niż za parę dni. Muszę dobrze wystartować z lekcjami:D 
W końcu najważniejszy jest DOBRY START ! :D




1 komentarz:

  1. Zrobisz stylizację na Amy Winehouse??

    Będę bardzo wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń