sobota, 1 września 2012

Wywiad

Przeprowadziłam krótki  wywiad z graczem -Toley

Whitowa:Czy mogę przeprowadzić z Tobą krótki wywiad?

Toley:Jasne 

Whitowa:Jak zaczęła się Twoja przygoda z FashionStyle?

Toley- Moja przygoda z Fashionstylem zaczęła się od tego, że w penwej gazecie znalazłam reklamę i postanowiłam sprawdzić co to właściwie jest. I tak siedzę już od dnia tamtego tutaj rok.  

Whitowa:Ile potrzebowałaś czasu by oswoić się z grą??Chodzi mi ile potrzebowałaś czasu aby się swobodnie poruszać po grze?

Toley: Bardzo krótko. Nawet nie cały tydzień. 

Whitowa:Od początku bywasz na chacie?

Toley: Kiedyś bywałam, ale nie poznałam nikogo fajnego. Dopiero od kilku miesięcy siedze na czacie regularnie.

Whitowa:A teraz poznałaś fajnych graczy?

Toley: Poznałam, poznałam. Jest ich za dużo by wymieniać :3 

Whitowa:Jaki jest Twój cel w grze?

Toley:Właściwie nie mam konkretnego celu. Powiedzmy, że zdobycie jak najwięcej przyjaciół. 

Whitowa:Czyli wolisz mieć znajomych niż dobre miejsce w rankingu?

Toley:Jasne. Znajomi są najważniejsi,  

Whitowa:To już będzie ostatnie pytanie.Czy zmieniłabyś  byś coś w grze?? 

Toley:Nie. Jest super.

Whitowa:Dziękuje Ci za wywiad.

Toley-Też dziękuję :)
                                                   Podoba wam się wywiad??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz