niedziela, 9 września 2012

Konkurs!

Jak wcześniej zapowiadałam będzie to konkurs graficzny.Polega on na tym aby stworzyć nagłówek na bloga.Do poprzedniej loterii zgłosiło się mało osób ale liczymy że tym razem będzie więcej.Nagrodzimy 2 prace i 2 zostaną opublikowane na naszym blogu.Może się też tak stać że wyróżnimy 1 lub 2 prace.Nagrody są o wiele cenniejsze niż w loterii a są to:

1 miejsce-110 glamsów

2 miejsce-10 000 m$

Wyróżnienia-Niespodzianka

Myślę że tym razem zgłosi się do niego o wiele więcej osób.Zgłaszać można się pod tym postem lub pod zakładkę"Konkurs".Aby każdy miał czas na oddanie pracy konkurs trwa do 31ale prace trzeba oddać już 30 września.

                                                Zapraszamy co wzięcia udziału w konkursie!

10 komentarzy:

  1. Zgłaszam się ! ; D
    Mój nick to : Kopitoi
    Jakie nicki mają autorki na FS?
    I zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi o autorki bloga??/

    Jeśli tak to:

    Whitowa

    wiktoria9911

    KredkaNaBateriex33

    BlackAiko

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się,
    JA CI ZROBIE NAJLEPSZY NA PHOTOSHOPIE CS5
    nick na FS: Victoriansse :)
    Pozdrawiam !!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam sie :)
    nick na FS: Nellie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. Na fs Lonelie. Mam takie pytanie a gdzie my te prace mamy wysyłać/zgłaszać ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pod komentarzami w zakładce "Konkurs"

    OdpowiedzUsuń
  8. Oficjalnie mówię że prace wysyłacie pod tym postem

    http://i-love-fashion-style.blogspot.com/2012/09/informacja-o-konkursie.html

    OdpowiedzUsuń