środa, 12 września 2012

Wywiad z parfois



Whitowa:Czy mogę przeprowadzić z Tobą wywiad o Twojej grze??

parfois:Jasne, nie ma problemu .

Whitowa-Jak zaczęła się Twoja przygoda z grą?

parfois-Banalnie - zobaczyłam jak moja siostra ubiera swoją modelkę. Interesuję się modą, a ciuchy które zobaczyłam wydały się całkiem fajne. Przejrzałam jej konto, spodobało mi się i chwilę później razem zakładałyśmy już moje własne.

Whitowa- Jak myślisz.Czy dobrze zrobiłaś wybierając modelkę a nie projektatkę??

parfois-Co do tego nie mam żadnych wątpliwości. Chciałam ubierać siebie, nie innych. Nie wahałam się ani minutę. 

Whitowa- Poprawiłaś byś  coś w grafice lub grze?

parfois-Na pewno chciałabym aby kontakt z administracją był sprawniejszy - mój mail sprzed miesiąca do dziś nie doczekał się odpowiedzi. Poza tym nie widzę w grze żadnych rażących błędów czy utrudnień. 

Whitowa-Czy brałaś kiedyś udział w konkursie Miss??

parfois- Biorę udział w tym aktualnym.

Whitowa-A właśnie.Co sądzisz o nowej kolekcji w OB??

parfois-Uważam, że to jak do tej pory najlepsza kolekcja. Idealnie trafia w mój gust. Co prawda jest kilka rzeczy które nie wywyołują mojego zachwytu, ale generalnie większość jest jak najbardziej na tak. No i wreszcie jest dużo make-up'ów.

Whitowa-To już ostatnie pytanie.Czy byś coś zmieniła/dodała  w grze??Jakieś dodatki czy coś innego??

parfois- Hm. Nie zastanawiałam się nad tym nigdy więc nic odkrywczego nie napiszę. Może fajna byłaby możliwość zmieniania pozy modelek. Chciałabym też żeby pojawiło się więcej makijaży, fryzur, kształtów oczu i ust, ale dobrze byłoby tez poprawić niektóre z tych co już są bo niektóre z nich są po prostu żałosne. Jeżeli chodzi o dodatki o których wspomniałaś to nic nie przychodzi mi chwilowo na myśl, ale jeżeli byłoby to coś fajnego to jestem jak najbardziej za ;)

Whitowa-Dziękuje Ci za wywiad.


Myślę ze wywiad się podoba:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz