piątek, 31 sierpnia 2012

Kredka wita!

Witajcie blogowicze! Mój login na FS to KredkaNaBateriex33 i będę miała przyjemność 
prowadzenia tego bloga razem z BlackAiko i Whitową. Jeszcze raz dziękuję Whit za zaproszenie : ) 
Postaram się wam przekazywać systematycznie nowinki z FS. Będę również poruszać modowe tematy. 
Sądzę, że będzie ich sporo bo jak się rozkręcę to jest nieźle ;) Hmm.. może zacznę już teraz?:D 

Jak już pewnie zauważyliście parę dni temu pojawiła się nowa kolekcja OB (Oficjalnego Butiku FS) , 
'Lookbook me up'. Muszę wam powiedzieć, że mi ona osobiście bardzo przypadła do gustu. 
Przedstawię wam kilka rzeczy z tej kolekcji które moim zdaniem warto mieć w szafie.
Dodatkowo pokażę wam tańsze odpowiedniki tych rzeczy ^^
 ----->  

 ------>

------>

Oczywiście obie wersje się troszeczkę różnią, ale moim zdaniem są prześliczne.
Szczególnie biała sukieneczka :) Pokażę wam 2 stylizacje w jakich użyłam tańszych odpowiedników
rzeczy z OB :
  
Biała sukieneczka - Beetlebum 0m$
Lita Shoes (buty) - Beetlebum 0m$
Torebeczka - Beetlebum 5 m$
Naszyjnik - Beetlebum 0 m$
Całkowity koszt stylizacji - 5 m$ :) 
Nieźle co? ^^ Tak tanio, a jednocześnie modnie :)

Suknia - Cropciana 40m$
Buty - Beetlebum 0m$
Torebeczka - Paper Moon 40 m$
Kolczyki - Beetlebum 2m$
Opaska Spike - OB (Oficjalny Butik FS) 4G
Makijaż - OB (Oficjalny Butik FS) 3G
Pieprzyk - Lagusté 0m$
Całkowity koszt stylizacji - 82 m$ i 7G

Opaska którą zaprezentowałam w powyższej stylizacji robi ogromną furrorę na FS'ie. Jej tańszy odpowiednik również możecie znaleźć w butikach z pierwszych stron ;) Osobiście się w niej zakochałam.

Na dzisiaj już kończę, ponieważ mam troszkę roboty ;) Mam nadzieję, że moja współpraca z Whit i BlackAiko zaowocuje. Do widzenia ! 

Kredka. ;*






2 komentarze: