piątek, 31 sierpnia 2012

Wywiad

Przeprowadziłam wywiad z jednym z moderatorów gry a jest to -bas.Myślę że wywiad się spodoba :) 

Whitowa:Witaj.Czy zgodziłabyś  się abym przeprowadziła z Tobą krótki wywiad?

bas:Mogem ^^  

Whitowa:Skąd dowiedziałaś się o grze? 

bas:W tamtym roku byłam na wizycie u koleżanki. Widziałam, jak w to gra, więc się zainteresowałam. Po powrocie do domu, weszłam i zarejestrowałam się. Tadam ^.^ 

Whitowa:Jak wygląda praca moderatora?

bas:Praca moderatora? Po prost ogarniamy czat. Jedno upomnienie, i już się cieszysz, ze zaraz dasz bana ;) 

Whitowa:Czy interesujesz się tym że wiele graczy nienawidzi moderatorów?

bas:Owszem. Ale nieszczególnie mnie to obchodzi. Jestem, żeby otrzymywać porządek, a więc to robię.  

Whitowa:Czy często chodzisz na zakupy do Oficjalnego Butiku?

bas:Gdy Tylko pojawia się nowa Kolekcja. 

Whitowa:Czy masz pomysł jak ulepszyć grę?


bas:Uważam, ze jest dobra, taka jaka jest. 

Whitowa:Czy od początku gry chciałaś być moderatorem?Czy tylko zwykłym graczem?

bas:Od dawna chciałam być modem. Interesowało mnie to, a kiedy dostałam Wiadomość od fake, skakałam z radości. 

Whitowa:Jak wygląda taka wiadomość?

bas: Zależy od gracza i od humoru fake. Ja dostałam wiadomość na gg o treści : 'Welcome In Chat Moderators Group.' 

Whitowa:Czy masz zamiar kiedyś zrezygnować z bycia moderatorem?

bas: Być może. Jak na razie, bardzo mi się podoba. 

Whitowa:Czy denerwują Cię gracze którzy spamują na chacie lub nie znają Regulaminu?

bas: Uważam, ze wchodząc na czat trzeba znać jego zasady. Ale lubię tez dawać bany ;) 

Whitowa:Bardzo dziękuje ci za wywiad:)

bas:Nie ma za co.  

                                            Myślę że wywiad się spodobał?
                                                                                                                             Whitowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz