wtorek, 28 sierpnia 2012

Ocena Stylizacji

Myślę że poprzedni post Hit czy Kit spodobał się wam.Teraz napiszę troszkę inny post ocenie tylko jedną stylizację:)

  

Tą stylizację widzę już któryś raz w pojedynkach:)


Sukienka jest bardzo ładna.:)Buty za bardzo mi do niej nie pasują przyznam kolor pasuje do paska w sukience ale sam ich kształt mi tu nie pasuje.Doradziłabym jakieś właśnie tego koloru szpilki.Włosy również pasują do stroju.Makijażu modelka nie ma zrobionego i ja nie widzę takiej potrzeby.Mógł by być bardziej widoczny nos i ja bym usunęła te skośne brwi.Różna również mi tu nie za bardzo pasuje.

Za cały strój daje 8/10 punktów.


                                                                                                                           Whitowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz