poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Kilka Stylizacji

Dzisiaj pokaże wam kilka stylizacji.Na początku same rzeczy a potem jak wyglądają na modelce.

Zestaw nr.1

Będzie składał się z :
 

Żakiet-Miu Miu  17 m$
Spodnie-Olciakowo 4 m$
Buty- Miu Miu  35 m$
Bluzka -Miu Miu 35 m$

Całość na modelce wygląda tak:




Zestaw nr.2

Będzie składał się z :
  
Sukienka Bonjour fashion 40 m$
Buty-Miu Miu 3 m$

Całość na modelce wygląda tak:
  

                                                             Który podoba wam się bardziej??

Przesyłajcie mi swoje stylizacje na e-mail:adudek404@gmail.com Jeżeli stylizacje mi się spodobają opublikuje je w następnym poście.

                                                                                                                       Whitowa

4 komentarze:

  1. Nie wiem czy tylko ja tak mam ale na modelce wcale nie ma tych ciuchów tylko jest różowa sukienka naszyjnik i kremowe buty... w obydwu przypadkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne???Ja mam poprawne kreacje takie jakie powinny być.

    OdpowiedzUsuń
  3. ???Kto się kłania można wyraźniej:)?

    OdpowiedzUsuń